Астрофизик откри "мистериозно чудовище" в космоса

• Астрофизикът Итън Сийгъл е открил любопитни феномен, благодарение на снимките направени с гама-лъчи с много високо ниво на енергия, заснети от космическия телескоп Fermi.
  • След 80 месеца наблюдения с космическия телескоп Fermi, учени от НАСА публикуваха най-съвременната карта на високоенергийни гама лъчи, показваща небесни тела с енергия от 50,000 милиарда до два трилиона електронволта и включваща 360 източници на гама лъчи.
    Между космическите обекти в новата карта на високо енергийни гама лъчи може да се види мъглявината на Рака, мъглявини с пулсарен вятър и Ета Карина, най-светлата звездна система.
  • Освен това, астрофизикът и колумнист NASA Итън Сийгъл, е проучил и данни от космическите телескопи WISE и Spitzer е открил нещо повече: неизвестен източник на гама-лъчи.
  • Този учен твърди, че "мистериозното чудовище" на Вселената може да бъде черна дупка, непулсираща неутронна звезда или дори извън-галактичен източник в алинеация с галактическата равнина.
  • "Винаги е вълнуващо да открия нещо ново. Самата карта е невероятно постижение, но потенциалът за по-нататъшни констатации и идентификация на най-малко един нов елемент е пробив за всички нас", пише той във "Форбс"