Учените откриха възможни следи от извънземен живот в орбитата на звезда

Астрономите са открили странни потоци светлина в орбитата на звезда, които може да бъдат резултат от извънземна активност.

Звездата, която привлича вниманието на учените, е идентифицирана с космическия телескоп Кеплер като "ОЗИ 8462852" и се намира в северната част на небето между съзвездията Сигнус и Лира. Астрономите са били изненадани от естеството на светлината, произведена от звездата и откриването на извънредна неподреденост на предмети и материали, в непосредствена близост до нея. Това е често срещано явление при млади звезди, а тази звезда е доста зряла. Учените казват "Никога не бяхме виждали подобно нещо."

Хипотезата за произхода на потока на светлината от тайнствената звезда, включва теориите че са дефекти от изследователските инструменти, или че са парчета от астероиди, или че се дължат на въздействие в глобален мащаб. Въпреки това, Джейсън Райт, астроном в Пенсилванския държавен университет, дава друга интерпретация: "Извънземен живот трябва да бъде последната хипотеза, но това изглежда като продукт на извънземна цивилизация" .